20 cze 2015

All Alone

150620 • music • 10:10 am • nagłówki, sygantury

Dzień dobry i witam Was na nowym graficznym blogu!! Zacznę może od tego, że jestem naprawdę zaszokowana, gdyż jakość bloggera w niektórych pracach jest zaskakująco dobra. W sumie nie będę przedstawiała spraw organizacyjnych, gdyż na każdym blogu jest to samo - wystarczy, że pochodzicie po zakładkach, to wszystkiego się dowiecie. Nie przedłużając przedstawiam Wam kilka sygnaturek, dwie koloryzacje do gimpa oraz cztery nagłówki, z których pierwsze trzy są robione za pomocą instrukcji Carllton (początki mojej grafiki; trudno jest mi je wyrzucić). Kliknijcie na nagłówki, aby w nowej karcie otworzył się pełny podgląd! Mam nadzieję, że prace Wam się spodobają :)
Przed pobraniem, zapoznaj się z regulaminem! Otwieraj prace w nowej karcie, abyś zobaczył poprawny podgląd!

6 komentarzy:

  1. Po pierwsze cudowny szablon główny ^^
    Bardzo mi się podoba
    Co do prac no co tu dużo móić same perłki <3 choć w niektórych dla mnie jest odrobinke za dużo topazu ale co kto woli :)
    życze weny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Topaz najbardziej jest widoczny w pierwszych trzech nagłówkach i aktualnie też uważam, że jest go za dużo, ale to były początki z moją graficzną drogą, a szkoda było mi je wyrzucić xd

      Usuń
  2. Druga sygnaturka jest śliczna!
    I dwa pierwsze nagłówki rownież!
    Zapraszam do mnie
    http://naaailee.blogspot.com/
    I na nowy katalog
    http://katalog-gra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. Dziękuję za miłe słowa, a na katalogu jestem już zapisana :)

      Usuń
  3. Odkrywałam prawdziwe dzieło sztuki - twoje pracę są niemal doskonałe o bardzo oryginalne co ubóstwiam <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę może od tego, że bardzo dziękuję za zaproszenie na spektakl Tropical Secrets, jednakże komentarz został usunięty ze względu na hasło do paczuszki, ale spokojnie zaproszenie zatrzymałam :)
      Po drugie, znów jestem wdzięczna, lecz teraz za tak miłe słowa w moją stronę. Bardzo dziękuję ♥

      Usuń

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich pracach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.