6 lip 2015

Revolution

(c) Victim
150706 • music • 1:38 pm • dodatki

Dzień dobry! Piosenka, do której link podałam wyżej, jest również świetna w oryginale, więc polecam sobie ją przesłuchać (poza tym ta kolaboracja ♥). Nawet nie zdajecie sobie sprawy, z jaką ulgą do Was piszę, gdyż chciałam dodać tutaj jeszcze jednego posta przed moim wyjazdem, który już niedługo! Lecę po raz pierwszy sama, więc trochę się boję (najbardziej się chyba boję tego, że dostanę miejsce koło jakiegoś obleśnego typa... Cóż). Co jeszcze jest ciekawego u mnie? Raczej nic, siedzę cały czas w domu i odpoczywam, nawet ze znajomymi się nie spotykam, bo jest tak gorąco, że aż z domu nie chce się wyjść. Od ostatniego postu, porządnie się wzięłam za różne kolorowania lub koloryzacje i jestem strasznie zadowolona, że mogę udostępnić Wam wyniki mojej pracy. Również jest nowy główny, którego szukałam bardzo długo, bo szablonów takich większych nie umiem robić, a poprzedni znudził mi się. Jest on wykonania Anusi. Szablon bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że zostanę z nim na dłużej, gdyż jestem osobą, która rutyny nie lubi, co idzie z częstym zmienianiem szablonów. Dzisiaj przygotowałam cztery kolorowania, trzy sygnaturki, jeden nagłówek, dwie koloryzacje i paczkę modelek. Jestem bardzo zadowolona z tego co Wam przedstawiam i mam nadzieję, że prace się spodobają. Jeżeli chodzi o kolorowania, to pomyliła mi się numeracja i wiem, że w Bey trochę wyjechałam, ale postanowiłam tutaj dodać.
Zanim cokolwiek pobierzesz, zapoznaj się z regulaminem! Pamiętaj również o umieszczaniu creditu! Wszystkie prace otwieraj w nowym oknie, by zobaczyć pełny podgląd.

5 komentarzy:

  1. Na blogu [desirouss.blogspot.com] pojawiło się wiele nowych sesji! zapraszam do skorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za umieszczenie naszej sondy na blogu ♥. W podziękowaniu dajemy ikonkę: klik. Starałam się, aby kolorystycznie pasowała do szablonu głównego.

    PS. Piękny nagłówek w poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki ,,bannerek" lub ikonkę (jest świetna) oraz za miłe słowa w moją stronę!

      Usuń

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich pracach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.