28 lip 2015

High Hopes

(c) Ariana
Salut à tous! Zacznę może od tego, iż nigdzie jednak nie poleciałam. Wszystko rozpoczęło się od sytuacji, że w końcu nie chciało mi się jechać i wolę zostać w domu, aby leniuchować po całości. W pewnym sensie cieszyłam się na ten wyjazd, ale wyszło jak wyszło, a my tego zmienić niestety nie możemy. Schody zaczęły się dopiero wtedy, gdy dowiedzieliśmy się, że do samolotu mnie nie wpuszczą, bo nie mam skończonych szesnastu lat i trzeba było szukać inny samolot. Nie rozumiem tej głupiej ustawy, gdyż idiotką nie jestem i chyba potrafię odnaleźć się na lotnisku, a gdybym się nawet nie odnalazła, to potrafię pytać o drogę, prawda? Cóż, ustawa głupia jak nie wiem co, ale to nie jest jedyny powód dlaczego nie poleciałam, a dokładnie rozchorowałam się. W tym momencie wyglądam i czuję się jak po prostu gówno; jestem gównem! Nie oznacza to jednak, że na grafikę nie miałam czasu, a mam go pod dostatkiem. Cóż ciekawego się jeszcze u mnie dzieje? Chyba nic, co mogłabym tutaj opisać - leżę cały dzień w łóżku, czytam fanfictions, oglądam seriale, tworzę grafikę, oglądam filmy i feelsuje - tak wygląda mój dzień. !K-POP! Wkurzona jestem też, bo jejku SM tyle czeka z debutem SR15B, a chłopaki już dawno powinni zadebutować. Najbardziej w sumie szkoda mi Johnny'ego, bo on najdłużej trenował z chłopaków (te stare zdjęcia z eksoł >>>). Macie biasa w SR15B? Ja od zawsze miałam słabość do raperów, dlatego Taeyong, Ten i Jaehyun. Nie mam pojęcia co jeszcze napisać, więc napisze, że Doyoung to taki króliczek kochany, no i Jeno taki dinozaurek, aw.  A w ogóle co tam u Was? Jak wakacje mijają? 
Ogólnie to ostatnio polubiłam robienie nagłówków, jakoś mi się tak dobrze je robi, a sygnaturki - jak je lubiłam, tak poszły w kąt. Przechodząc do tematu posta, przygotowałam na dzisiaj sześć sygnaturek, w trzech ostatnich postawiłam na kicz i zabawę, jednakże brak koloru różowego, a sygnatura z Sooyoung jest jeszcze z kwietnia! Wygrzebałam ją z czeluści mojego komputera; cztery nagłówki, speedart, który był moim pierwszym speedartem w życiu, plik psd i paczkę stocków. Mam nadzieję, że prace się spodobają, moimi osobistymi ulubieńcami jest druga (bo najnowsza), czwarta i piąta sygnaturka oraz wszystkie nagłówki, bo nie potrafię wybrać jednego.
Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z treścią regulaminu! Wszystkie prace otwieraj w nowej karcie (kliknij na nie!). Gdyby coś nie działało, proszę powiadom mnie o tym,

____________________
Na końcu postanowiłam dodać troszkę informacji. Postanowiłam, iż nie będę numerować już postów, gdyż nie widzę w tym większego sensu. W komentarzach możecie podawać swoje propozycje do następnych prac. Ostatnio również otworzyłam aska, więc serdecznie zapraszam!
btw polecacie jakiś dobry program do nagrywania speedartów (ogólnie pulpitu komputera), a później wideo można przerobić w Sony Vegasie?

Kodaline - High Hopes

4 komentarze:

  1. Jezu, nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa, że dodałaś posta! Nie komentowałam tutaj niczego jeszcze, a tak troszkę wrednie robię to, że jest to z anonima, ale nie mam konta google. W każdym razie śledzę Twojego bloga od bardzo dawna!
    Najbardziej podoba mi się druga, przedostatnia i ostatnia sygnaturka, są naprawdę świetnie, a ta druga jest taka pozytywna. Z nagłówków najlepszy jest ten pierwszy. Ogólnie widzę, że wkroczyłaś w nowy styl tworzenia, co mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam i życzę weny na grafike!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa ♥ Czemu wrednie, że piszesz z anonima, lmao? W każdym razie moim ulubieńcem też jest druga sygnaturka, bo właśnie bije od niej ta pozytywna energia i jejku, uwielbiam ją! Co do stylu tworzenia, to faktycznie "wkroczyłam w nowy teren" i bardzo mi się tam podoba :]
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  2. Świetne prace! Zakochałam się w ostatnim nagłówku i pierwszej sygnaturze ♥
    Co do samolotu - jakimi liniami miałaś zamiar lecieć? Też nie mam skończonych 16 lat, w czerwcu leciałam i nie było najmniejszych problemów, leciałam LOTem :D
    Ogólnie wakacje mijają mi fajnie :3
    Tobie życzę udanych i pozdrawiam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za tak miłe słowa ♥
      Miałam lecieć ryanair, bo do Dublina bez przesiadek, ale od marca wprowadzili taką beznadziejną ustawę i tak się skończyło. Również miałam lecieć innym z przesiadką, ale zdanie mi się zmieniło XD
      Wakacje również mi super mijają, bo zakupiłam sobie parę książek, ale pewnie będę miała to na co najmniej dwa tygodnie, więc muszę wybrać się do sklepu jeszcze raz :]
      Pozdrawiam!

      Usuń

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich pracach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.