8 lis 2015

I want you to be mine again baby

(c) Rosesylla
Cześć kochani! Witam Was w kolejnym poście po mojej przerwie, który mam nadzieję się spodoba. Zacznę może od tego, o czym można przeczytać w praktycznie każdym bloggerskim poście, a mianowicie szkoła. Pójście do szkoły, to najgorsze, co mogłam w życiu zrobić (a dokładnie to nie miałam wyboru, bo gdzie dziecko będzie ci wiedziało, że to jest aż tak straszne i zadecyduje). Naprawdę ona zabiera mi większość czasu i nie mam go na nic. Mój plan dnia składa się z czterech czynności: pójście do szkoły, wrócenie do domu (napomknę też to, że moja osoba jak pewnie większość, idzie do domu, gdy już powoli robi się ciemno), nauka i spanie. Mam ochotę powiedzieć dość lub w ogóle zacząć płakać, gdyż te wszystkie obowiązki powoli mnie przytłaczają, ale daję radę! Ledwo zabiorę się za jedną rzecz, a za chwileczkę, dosłownie taką nano sekundę, przychodzi druga. W każdym razie, no nie mogę tak sobie pozwolić na opuszczenia, bo jestem w trzeciej gimnazjalnej. Poza tym moja klasa kiedyś wykończy mnie psychicznie i boże! Jak to dobrze, że już za rok nie będziemy się widzieć. Cieszę się jak jeszcze nikt się nie cieszył. Powiem Wam jeszcze, że z chęcią przepisałabym się, jednakże już nie mogę, a gdybym w szóstej klasie podstawówki, wiedziała jaka ta szkoła będzie (moja gimbaza najukochańsza), to poszłabym gdzieś indziej. Bądź co bądź, to zaczęłam ostatnio naukę angielskiego z duolingo i tak naprawdę, to tego języka nauczyłam się więcej z tej strony (ja akurat mam aplikacje w telefonie, nie wchodzę na nią na komputerze), i kiedy to byłam zagranicą, niż w szkole przez całe te cholerne lata nauki. W ogóle nie ogarniam po co jest ta szkoła, jak same z nią problemy, cri. Wracając, to dzisiaj przygotowałam dość malutko, gdyż tylko trzy sygnaturki; trzy nagłówki, z których dwa są dosyć do siebie podobne i trzy koloryzacje.

Inspirowana pracą pixelguts
_____________________________
Fetty Wap - Again

9 komentarzy:

  1. Hej :)
    Pierwsza i ostatnia sygnaturka ukradły moje serce, piękne są <3
    Dwa ostatnie nagłówki też są przecudowne, aw :3
    Czekam do kolejnej notki, pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Don't worry, gimbaza to tylko narzekanie na klasę, w większości słuszne nie powiem, aczkolwiek jeżeli chodzi o naukę to dopiero liceum da o tym znać zaufaj mi :D
    Grafika cudowna do schrupania omnomnomnomnom *-*
    Także trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że liceum z mojej strony aż tak złe nie będzie, gdyż planuję wyjechać zagranicę, ale mam nadzieję, że niedługo wszystko się ogarnie.
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Pierwsza i druga sygnaturka c: To jest to! One są cudowne, takieżywe i zarazem delikatne... Podbiłaś nimi moje serce <3

    Masz talent :*

    A tak na marginesie, to chciałam sobie pobrać kilka dodatków graficznych i tapet [tapety z notki Gray Areas And Expectations ♥]
    Hasło: Sweater Weather

    Pozdrawiam! ♥
    Hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw! Dziękuję <3 Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą :)

      Usuń
  4. Spokojnie, w liceum jest jeszcze więcej nauki i człowiek ma ochotę siąść nad tymi książkami i zalać się łzami, coś strasznego.
    Strasznie przypadła mi do gustu trzecia syngnaturka i dwa nagłówki w identycznej kolorystyce, bardzo przyjemnej dla oka :)
    [http://soul-graphic.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam już to wyżej, ale sądzę, iż tak źle nie będzie, gdyż chcę się przeprowadzić zagranicę :)
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  5. Blog został przyjęty do spisu! :D
    Pozdrawiam.
    Grafika na widelcu

    OdpowiedzUsuń

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich pracach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.