1 lis 2015

You're driving me wild

(c) Shadow Designs
Właściwie, to naprawdę nie wiem jak mam zacząć ten post. Wytrzymałam miesiąc i stęskniłam się za tworzeniem grafiki, bo jednak wkładałam w nią mój czas i serce. Chciałam poczekać do końca pierwszego semestru, ale nie dałam rady. Zmiany pojawią się na blogu, choć nie sądzę, aby były one bardzo odczuwalne. Pierwsze, co się zmieni, to na pewno częstotliwość postów. Zastanawiam się jeszcze jak notki będą rozłożone, niemniej jednak będę próbować dodawać post raz na miesiąc, by one były bardziej obszerne, niż te, które dotychczas dodawałam. Zmienił się również mój sposób tworzenia prac, przynajmniej ja tak to odbieram. No i chyba tyle, jeżeli chodzi o bloga. Co do mojego życia, to nic ciekawego w nim się nie dzieje. Ostatnio byłam na konkursie z polskiego i fizyki, i właściwie poszłam na nie tylko po szóstki (bo z fizyki to była jedyna szansa, aby dostać tę ocenę, cri), a gdybym dodatkowo dostała się na kolejny etap, to cieszyłabym się. Nie mam pojęcia, co jeszcze tutaj napisać, między innymi dlatego, iż w poprzednim poście napisałam większość, co się dzieje. Na końcu chciałabym Was się zapytać, czy może chcielibyście taką spóźnioną imprezę halloween'ową? Jeżeli będziecie chcieli, to dam Wam znać. Dzisiaj słabiutko, ponieważ nie miałam czasu, ale ostatnio zrobiłam dwa nagłówki i banner z instrukcji Rosesylli.
Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem! Wszystkie prace otwieraj w nowej karcie. Powiadom mnie o tym, gdyby coś z poniżej zamieszczonych linków nie działało!

___________________________

2 komentarze:

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich pracach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.